Info :D

StarStable Info
 
Namn: Nova Silverlord
Ålder: 18
Häst: Stormshadow (6 årgig hingst / Frieserhäst)
Favvo Plats: Fiskebyn och Silverglade (hittar mig offtast i Moorland stallet)
Intresse: Hoppa, Chatta
Familj: Okänd
Bakgrund: Nova rymde från sin familjs gods utanför jorvik vid 10 års ålder, och flydde till Moorland. Nova är familjens enda pojke och arvtagare till godset. Han är en skogs älskare och gillar att rida runt i skogen.
 
 
 
 
 
 
Okej nu kanske man undrar, vad var det här för? xD rollspel? njaa men jag ville ha en egen info om Nova.. och varför? för jag kan :D
 
 

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Skriv här bara :D


Glöm inte att skriva länkar till blogg om ni har, om ni ska ha en bild MÅSTE ni ge en länk till sidan jag kan hitta bilder.