StarStable info :D för alla

 
 
Tryck på bilden för att göra den större!
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag var lite på humör att leka runt lite.. så jag gjorde en StarStbale info kort :D alla får använda och göra hur dom vill med den.
 
Lite info bara, detta kan göras i alla program.. från paint ill photoshop. du gör helt enkelt så att du går in på porgrammet och skriver på bilden dina svar :D
 
Namn: namnet på din karaktär
 
Ålder: hur gammal den är
 
Bakgrund till karaktären: vart föddes kommer dne ifrån? familj?
 
Klädstil: vad gilalr du för kläder att ha på dig (karaktären)
 
Favvortmat: Vad gillar din karaktär för mat? kan vara påhittad från SS också xD
 
Ridstil: Trav? hoppning eller bara leka runt?
 
Häst: vad heter din häst och något speciellt med den?
 
Bästavänner: vilka är dina 1-6 bästa vänner på SS? hur man gör.. gå på paint eller något program och klipp ut ansiktet på dina vänner och klistra upp dom på dom gråa rutorna och skriv deras namn under bilden.
 
Favvor plats: Ta en bild eller berätta om din favvorit plats i hela jorvik
 
Karaktär: ta en bild på din karaktär och sätt där
 
+ Om ni vill kan ni skriva in någon ni hatar xD om man vill
 
 
P.S. Glöm inte att skriva i komentarerna om ni gör en, så man får se xD
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här e ett exemple på hur den kan se ut
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Greenknight

Kan du rita av min häst eller mig? ISF ( isåfall ) Mejla mig!

2012-09-30 @ 18:44:02
URL: http://starstablechampions.blogg.se
Postat av: Britney Moonwood

namn: Britney Moonwood men alla kallar mig Brit

Ålder: Vilken peddo fråga o,o

Bakgrund till karaktären: Ehh den kommer från... Du vet där det finns hus och sånt.

Klädstil: Varierar, ibland söta saker och ibland emo.

Favvortmat: Support skalle är min favvo mat :)

Ridstil: bllö bla sggsdg

Häst: Den heter Firedream men kallar för Fire och den är speciell för att den ska bli hamburgare :)

Jag har: Allt och alla ^^

2012-10-01 @ 17:03:31
Postat av: Britney Moonwood

*Jag hatar

skrev för fort

2012-10-01 @ 19:23:28
URL: http://brit.blogg.se
Postat av: Britney Moonwood

Och kan du rita av mig? raderade min förra blogg men har en ny nu

2012-10-01 @ 20:12:45
URL: http://brit.blogg.se
Postat av: Britney Moonwood

okej okej sista kommentaren nu x]

Men alltså trevlig hemsida du fått bilderna från alltså du vet den där man skulle klicka på för att göra större x] Vad bra du klipper bort sakerna ='O

Svar: Förstod inte det första, men klippa bort vad för saker?
Nova Silverlord

2012-10-02 @ 14:57:30
URL: http://brit.blogg.se
Postat av: Britney Moonwood

Det är en annan hemsida som har samma bilder (du vet där det stod om dig och bblablabla)

2012-10-05 @ 18:00:02
Postat av: Nova / Alex

umm ja xD deviantart.. jag låna basen där ifrån

2012-10-06 @ 04:47:34
URL: http://moorlandjorvik.blogg.se
Postat av: Rose

Vad heter du på Deviantart!? :O x3

2012-10-06 @ 21:14:43
Postat av: Cookie Chan

Va nä, isf är den hemsidan jag hitta detdär på en kopia '-'

2012-10-10 @ 17:10:28
URL: http://cookiechan.blogg.se
Postat av: Nova

jag fattar inte o__o

2012-10-12 @ 20:34:12
URL: http://moorland.jorvik.blogg.se
Postat av: Jaq!

Fattar någon Alex? o.o

2013-02-08 @ 22:32:31



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Skriv här bara :D


Glöm inte att skriva länkar till blogg om ni har, om ni ska ha en bild MÅSTE ni ge en länk till sidan jag kan hitta bilder.