Ny Info

Okej! lite mer info :D jag provade för typ.. en timme sen att logga in på SS.. det gick! + ingen DC MEN! jag köpte 30 dagars Sr för just nu och om jag har otur är jag bara inne på kvällen :/ men ska se om jag kommer in på dagen xD
 
+ Var inne och tittade på Alicia starnights blogg och serriöst! vafan xD hon gjorde en bugg så vadä? nu blir små tjejerna helt till sig och stolta att hon blev bannad.. da fuk? hehe... men gör inget! ni som klagar på detta är ju bara ett spel xD ta det inet så hårt.. well..
 
 
^-----jag vill se er komma hit och QQ för att ni inte får som alla andra xD så om ni känner er så badass för att ni fick en liten tjej bannad... grattis här får du en kaka. aja xD dock så lär jag komma tillbaka
 
http://aliciastarstable.blogg.se/ 

Kommentarer
Postat av: Jaqqi

Jag tkr du ska vara inne på dagarna mer! Eller säga ca då du e inne! Inne kl 23.59 elr? ;)

2013-01-26 @ 14:00:07



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Skriv här bara :D


Glöm inte att skriva länkar till blogg om ni har, om ni ska ha en bild MÅSTE ni ge en länk till sidan jag kan hitta bilder.