ummm xD

 
 Okej xD värsta konstiga.. någon galen tant / tjej som heter.. wilma west något atatckera jag och två andra i stallchatten för vi snackade bara engleska... jag menar.. vad tusan? XD och sen hotar oss? gahd.. nåja, om hon nu tcyker det är viktigt med screenhots av oss som inte är taskiga elelr svär.. så visst varsegod xD gör en bok om du nu måste. Men ja.. och vad beträffar jag som Gm "spion" har du varit GM eller?! det vet inte jag.. men GMs bryr sig inte så länge det händer utanför deras spel.. så xD där har du det svaret. mer info.. kommer snart
 
 
OBS! om det är mycket felstavat.. så råkar klockan vara 1 på natten xD

Kommentarer
Postat av: Kelia Moonwater

Haha XD Jag man kan ju undra vad hon tyckte var så hemskt med att snacka på engelska om spel, svarta enhörningar, husdjur, event och en massa annat randomflumm XD

2012-10-27 @ 16:15:06
URL: http://starstablelegacy.blogspot.se
Postat av: Jennifer Silverbell

haha, klockan värkar snarare vara två! x)

2012-10-29 @ 12:51:33
Postat av: Wilma Westberg

hahahah ja och lite orolig blev du ju
efter som du bloggar om de

Svar: orolig? nej xD underhållande är det. och att jag informerar fler människor är upp till mig
Nova Silverlord

2012-11-03 @ 22:57:35
Postat av: tiffany bluewood

ja va i fp den natten o läste allt X) lite underhållning innan man gick o la sig :P

2012-12-08 @ 17:41:19
Postat av: Jaquelin S

Ah! Älskar lite nattlig humor! Synd ja ej va där! Men har vart med om många skummisar, lär även komma fler :D
Hehe, jag hatar felstav o sånt x) Får ibland damp o rättar allt x|

Nice bild! :D

2013-01-22 @ 01:58:57
URL: http://jaquelinsunwright.bloggo.nu



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Skriv här bara :D


Glöm inte att skriva länkar till blogg om ni har, om ni ska ha en bild MÅSTE ni ge en länk till sidan jag kan hitta bilder.