Uppdatering!!!!!!

Yo! Nova här och dom som läser min blogg.. lite viktig info :/ jag är hos farsan som betyder.. min data e hemma = ritbrädan också så jag kan inte rita förens jag kommer hem xD och 2 jag har fått halv ansiktsförlamning på höger sida och är därmed i lite deprimerad och i smärta eftersom jag vet följder av vad som händer om det inte går bort (medelandet är lite riktagt mot min ledare jen xD) så jag kommer logga in men inte helt ofta som jag gjort.. xD hoppas detta klarar upp lite saker + vinnarna från min tävling ska snart medelas och då får dom säga vad dom vill ha xD
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja Darknight

Hej Nova jag vill gärna att du ritar en bild av mig Maja

2013-07-02 @ 21:16:08
URL: http://MajaStarstables.blogg.se
Postat av: Xenia Luminescence

Akupunktur hjälper mot ensidig ansiktsförlamning ^^

2013-07-03 @ 22:58:01
URL: http://starstablelegacy.blogspot.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
Skriv här bara :D


Glöm inte att skriva länkar till blogg om ni har, om ni ska ha en bild MÅSTE ni ge en länk till sidan jag kan hitta bilder.